GOOGLE TESTIRA RCS CHAT
Rich Communication Services (RCS) je platforma koju Google nudi Android korisnicima u svojoj aplikaciji Messages.
Slično kao iMessage u iOS-u, RCS koristi vezu za prenos podataka i WiFi Vašeg telefona umesto mobilne veze koja se koristi za razmenu SMS-MMS poruka.
Uz RCS korisnici mogu da kucaju poruke sa čak 8000 karaktera za razliku od 160 za SMS.
Takođe nudi end-to-end enkripciju , potvrde o čitanju, indikatore kucanja, visokokvalitetne slike i video zapise, i tekst unutar plavih mehurića.
Da, RCS je veoma sličan iMessage-u. Google je dodao novu funkciju koja Vam sada sa početnog ekrana Messages u Android-u pokazuje koji od Vaših razgovora ispunjavaju uslove za korišćenje RCS platforme. Do sada ste ovo mogli da shvatite otvaranjem razgovora i gledanjem u tekstualno polje na dnu ekrana. Ako je razgovor bio sa nekim ko koristi Android telefon i RCS , videli biste reči „RCS poruka“ . Ako ste slali poruke Ios KORISNIKU ILI Android korisniku koristeći aplikaciju za razmenu poruka koja nije RCS videli biste reči „tekstualna poruka“.
Sa novom funkcijom , koja se pojavljuje u najnovijoj beta verziji za Google Messages, značka koja izgleda kao ikona Google Messages pojavljuje se u donjem desnom uglu avatara na individualnim i grupnim razgovorima koji će koristiti RCS platformu kada dodirnete da biste ih ponovo otvorili. Ništa se ne prikazuje na avatarima koji pripadaju tim razgovorima na početnom ekranu Messages-a.
Ako nemate aplikaciju Messages , instalirajte je iz Google Play-a.
Da biste videli koju verziju Google Messages-a koristi Vaš Android telefon idite na Podešavanja. Tu ćete naći verziju aplikacije koju imate.
Ova funkcija je u Beta verziji Google Messages-a, uskoro bi trebalo da bude dostupna svim Android korisnicima koji koriste aplikaciju Messages by Google.
* Vesti na amobile.rs nisu sponzorisanog karaktera.
Ukoliko imate bilo koje dodatno pitanje vezano za servisiranje Vašeg uređaja ( popravka ekrana, zamena baterije, konektora punjenja, zamena kamere, mikrofona, zvučnika, matične ploče, softvera, ili bilo kog drugog kvara) kontaktirajte nas putem zvaničnih kanala na društvenim mrežama, putem broja telefona, mejla ili nas posetite na adresi Sarajevska 42, u Beogradu.
Mi, u A Mobile Servisnom Centru, garantujemo Vam najbržu i najpovoljniju uslugu za Vaš uređaj.