Od serije 11, APPLE obaveštava korisnike svojih uređaja o svakoj popravci ekrana porukom „ This phone has a genuine Apple display“ . Prebacivanje čipa zbog kog dolazi do ove poruke izuzetno je komplikovano. Dobre vesti su da mi, u A Mobile servisu mobilnih telefona, uspešno uz pomoć odgovarajućih uređaja, propisano procedurama, radimo zamene iPhone ekrana.
Jedno od čestih pitanja je da li postoji način da se popravi kamera telefona ili je potrebno kupiti nov telefon kada kamera ima neki od mogućih problema? Kamera telefona je samo jedna od njegovih mnogih unutrašnjih komponenti i može se zameniti za mnogo manje novca i truda nego što bi bilo potrebno za kupovinu novog pametnog telefona.
Naši telefoni skupljaju prašinu, prljavštinu, svašta drugo dok ih koristimo i na kraju se u priključku može nakupiti dovoljno svega da se punjenje telefona čak potpuno zaustavi. Ne bi trebali sami da čistite ništa oko porta, jer prljavštinu možete gurnuti dalje i oštetiti telefon. Najbolje je da Vaš pametni telefon odnesete kod obučenih stručnjaka kako bi izbegli dalja oštećenja.
Matična ploča predstavlja glavni deo svih elektronskih uređaja. Svi podaci sa Vašeg telefona nalaze se na memoriji telefona, koja je u sastavu matične ploče. Ukoliko se desi nezgoda, telefon ispadne, pokvasi se i slično, sprži ga jak napon iz punjača ili auto-punjača ili se jednostavno ugasi usred korišćenja onda nastaje problem.
Ažuriranje operativnog sistema ili bilo kog dela telefona (ili drugog uređaja) je neophodno da bi uređaj radio ispravno. Međutim, nekada dođe do konflikta između postojećeg softvera i novog softvera, koji stigne kroz ažuriranje. Tada nastaju problemi, koje će rešiti naši serviseri sa višegodišnjim iskustvom.
Ukoliko mobilni telefon ili neki drugi mobilni uređaj ne registruje Vašu kućnu, javnu ili neku drugu mrežu, koju drugi uređaji iz vašeg okruženja registruju normalno, onda verovatno imate ograničeno upotrebljiv WiFi hardver u svom uređaju, što bi značilo da bi trebalo da odnesete uređaj na servis.
Kad Vaš uređaj upadne u vodu ili na neki drugi način uđe neka tečnost ili vlaga u njega, bilo da ste prosuli sok ili kafu, postoji nekoliko stvari koje treba uraditi pre nego što odnesete uređaj u servis.
Ukoliko Vas sagovornici slabo ili uopšte ne čuju, potrebno je zameniti mikrofon; dok je u obrnutoj situaciji potrebno zameniti zvučnik. Dužina trajanja popravke zavisi od modela telefona, ali uglavnom je to ograničeno na par sati.
Kada pričamo o zameni ekrana misli se na zamenu LCD-a, koji se nalazi odmah ispod Touch Screen-a, koji predstavlja prvi sloj ili prednji deo ekrana. Zamena ekrana je manje zahtevna naspram zamene stakla i za ovu uslugu nam je potreban vremenski period u trajanju od maksimum par sati, što znači da bi Vaš telefon bio gotov istog dana.
Neki od znakova koji će Vam pokazati da je Vašem telefonu potrebna zamena baterije su: telefon neće da se puni, treba mu mnogo vremena da se napuni, baterija se brzo prazni ili se nadula, telefon se prilikom rada sam gasi ili se preterano ugreje itd, što bi trebalo da znači da je vreme da posetite servis.